søndag, april 08, 2007

Statcounter stats

Statcounter er en fin ting. Den forteller meg alle slags interessante ting som hvor mange besøker bloggen min (nesten ingen), hvor de kommer fra (Norge, stort sett), hvor lang tid de bruker på å lese bloggen min (enten 0 sekunder eller mer enn en time) og iblant noe om hvordan de fant fram til bloggen min. For eksempel var det nylig en person i Ontario, Canada som trykket på en link hos Hjorten og for en eller annen grunn forvillet seg til meg. Andre tuller seg bort når de bruker Google eller en annen søkemotor, og enkelte av dem er jeg ikke helt sikre på at jeg ville like å treffe på i en bar. I tilfelle noen (altså i tilfelle noen i det hele tatt leser dette) lurer på hvorfor, her er hva de lette etter:

anoreksia nervosa
brass knuckle
dame kontakter
damer som er gale
det er nå jul engang
du burde sjekket med meg før
engelske damer
gale katt unge filmer
gale katter
gale skrift
global oppvarming blogspot
global oppvarming diskusjon
hva kan man gjøre for å forhindre global oppvarming?
hva er inni mars
hvem sa life begins at 40
hvordan få en jobb i usa
immigrasjon usa
jeg vell kjøpe meg en katt unge
katter i verden
lokal oppvarming global oppvarming
molybden
nakne bryst
naken hjemme
nymotens fremkalling
typiske amerikanere
usa immigrasjon
vannmann & steinbukk
verdens beste oppfinnelse
voic puster
what does din første bil mean?


Behøver jeg si mere?

11 Comments:

At april 09, 2007 1:10 p.m., Anonymous Anonym said...

De som søker på "hva kan man gjøre for å forhindre global oppvarming?" er kanskje ikke så gærne? Men å møte dem på bar blir muligens litt i overkant ;o)

Ellers kunne vel "hvem sa life begins at 40?" være noe jeg selv kunne ha funnet på å søke på..

Min favoritt er "hva er inni mars?" Her har vi å gjøre med en genuint vitebegjærlig person - han er enten Tvilling eller ingeniør eller begge deler :o)

Håper du har hatt en fin påske Marina! Den neste som bruker over en time inne hos deg er jeg som beundrer bildene dine..

 
At april 09, 2007 4:39 p.m., Anonymous Anonym said...

Syns det var mistenkelig mange katterelaterte treff der.. Er du en katteblogger in disguise?

 
At april 10, 2007 7:30 a.m., Anonymous Anonym said...

Jeg fant deg da jeg søkte på global oppvarming... *host* Men vi trenger ikke gå på bar for det ;)

 
At april 10, 2007 8:40 a.m., Blogger Marina said...

Earl Grey: Nå ja, de er vel ikke gærne alle sammen. Folk som prøver å forhindre global oppvarming er vel heller bare optimistiske?
Selv prøver jeg å være optimist og er derfor skråsikker på at 'life begins at 40'. Engang må det da begynne, og det er iallefall ikke 38!
Ellers var påska bare fin, om enn litt kald og ikke spesielt spennende, og hvis noen finner ut hva som er inni Mars, la meg vite!
Mia: Jeg tenkte at katteblogging kunne vært morsomt for lodottene finner jo på så mye. Men ettersom jeg ikke har katt og er allergisk mot dem, kanskje jeg må holde meg til krepseblogging? Og det blir jo litt sært?
Shanti: Global oppvarming er et tema man ikke ofte hører om på barer, så kanskje vi burde?

 
At april 14, 2007 7:14 p.m., Blogger Hjorthen said...

Åja! Det er ikke bare Earl Grey som har brukt noen timer på bildene dine!

 
At april 15, 2007 7:27 p.m., Anonymous Anonym said...

Nei, det har faktisk jeg også gjort!

Men nå har altså Goggle stengt meg ut fra bloggen min, så det er vel på tide å finne seg en ny vegg å skrible på...

 
At april 18, 2007 8:22 a.m., Anonymous Anonym said...

Jeg synes alltid folk er optimistiske når de søker med hele setninger. Men det er jo kanskje bare meg.

Ellers er det ravende frekt av blogger å stenge deg ute fra bloggen din (og jeg kommer bare inn på kommentarer ved å åpne i nye vinduer...)

 
At april 18, 2007 1:35 p.m., Anonymous Anonym said...

Nei, det er meg også!

Og Goggle (det er de som eier blogger nå) er litt over gjennomsnitts uforskammede, ja. Bare tar seg til rette som om de eier nettet!

 
At april 20, 2007 2:54 a.m., Anonymous Anonym said...

Jeg er redd for at mellom mail, søkemotor og nyervervede YouTube så eier vel Goggelen så godt som hele internett?

 
At april 20, 2007 8:55 a.m., Anonymous Anonym said...

Ja, de prøver iallefall!

 
At april 20, 2007 2:22 p.m., Blogger Lothiane said...

Det Ontario-Canada-besøket kan jeg muligens forklare. Lillesøsteren min bor der for tida og besøker ofte bloggen min (og beveger seg dermed videre til andre blogger). Så, kanskje det var hun som besøkte deg. :)

 

Legg inn en kommentar

<< Home