onsdag, februar 21, 2007

Katta klore!

Jeg snakket med broren min i går. Selvsagt blandet kattene hans seg inn i samtalen, og det førte til at brutter'n fortalte meg at nå har naboen hans også skaffet seg katt.
Og stakkaren (naboen, ikke katten til naboen) er bekymret for helsa til pusen. Han har hørt at katter kan også bli forkjølet, så han lurer på om det går an å gi Pus tran? Bare det at katter liker vel ikke sitronsmak, og går det an å skjule den fæle fiskesmaken sånn at de finner seg i den gode, gamle varianten?
.
.
*
.
*fnis*
.
*knis*
.
muahahahahahaha!!!
hahahahaha!
.
.
.
Riktig vrient å få katter til å spise ting med fiskesmak, ja!

7 Comments:

At februar 21, 2007 11:20 a.m., Blogger Oddrun said...

Komme da pusen å få fisk!
Ja der har du en skikkelig utfordring ja :)

 
At februar 21, 2007 11:20 a.m., Blogger Oddrun said...

Komme da pusen å få fisk!
Ja der har du en skikkelig utfordring ja :)

 
At februar 21, 2007 1:43 p.m., Blogger Marina said...

Jeg kan nesten høre bruttern'n krangle med skogkatten Dido:
Dido: Mjau! Mjau! Mjauuu!
Brutter'n: Nei Dido, nå er det nok!
Dido: (med hodet på skakke) Mjau? Mjau?
Brutter'n: Slutt å mas, katt! En skje tran om dagen er nok!
Dido: (begynner å trekke ut klørne) Hissss! Hisss! (oversatt: Lang over den Møller-flaska ellers kommer du til å blø!)

 
At februar 23, 2007 4:51 a.m., Anonymous Anonym said...

ha ha ha!!! :o)

Bortsett fra makrell i tomat. Av en eller annen grunn vil de fleste katter jeg har vært borti slikke av tomaten og gå vekk fra fisken. Men makrell som aldri har vært i tomat, det går ned på høykant!

 
At februar 23, 2007 9:26 a.m., Blogger Marina said...

Kanskje de liker tomatsaus med makrellsmak, men ikke makrell med tomatsmak? Tror faktisk ikke jeg har gitt katter makrell i tomat så jeg har ingen erfaring med det, men jeg gav engang en katt sardiner i peppersaus. Det ble overraskende populært.

 
At februar 28, 2007 5:10 p.m., Blogger Marianne said...

alle katter liker idun ketchup:) (også kjent som "tomatsaus" i den ikke amerikanske delen av verden)

 
At mars 01, 2007 9:42 a.m., Blogger Marina said...

Det er hva broren min sier. Når Dido fanger mus og rotter nekter hun å spise dem med mindre hun får ketchup på dem.
Og da bare slikker hun av ketchupen.
Det er hva brutter'n sier, altså!

 

Legg inn en kommentar

<< Home