torsdag, desember 07, 2006

Meme, schmeme...

Delirium tægget meg en gang for lenge siden, og nå har jeg altså endelig greid å fylle ut denne saken:


Hvilken låt er garantert å få deg til å danse?
Ingen garantier her! Jeg danser ikke.

Alfabetiserer du platesamlingen din?
Nei. Jeg prøvde engang, men det virket ikke. Men det hender jeg sorterer iTunes biblioteket mitt alfabetisk.

Når har du bursdag, og er du typisk for stjernetegnet ditt?
20 Januar. Og jeg er faktisk født mellom to stjernetegn, Steinbukken og Vannmannen. Jeg er ikke typisk for noen av dem, selv om jeg iblant er ganske sta, som skal være typisk for steinbukker.

Hva er den beste underholdningen du kan få?
Kamera og en flokk japanske turister. Eller amerikanske turister. Jeg er ikke så nøye på det.

Hvem var du i klassen på ungdomsskolen?
Meg selv. Det er det eneste jeg kan.

Hvilken bok anbefaler du?
Alle av dem! Vel, ikke alle, men listen kan lett bli lang. For øyeblikket vil jeg foreslå "Republikken" av Plato. Bare fordi det er så mange for tiden som sier både det ene og det andre om den boken selv om de tydelig ikke har lest den og ikke aner hva Sokrates og svirebrødrene hans faktisk mente var den ideelle stat og styreform.

Hva er verdens beste oppfinnelse?
Trykkepressen.

Hvilket album er soundtracket til ditt liv?
Jeg leter fremdeles...

Hva er det dummeste du har sagt?
Oi! Her blir det stiv konkurranse, gitt! Men jeg tror nok "I do" tar kaka...

Hva lukter det av skoene dine?
Beklager, men det vet jeg ikke. Jeg har nemlig ikke stukket nesen nedi skoene på en stund.

Hva skal det stå på gravstenen din?
Jeg vil helst ikke ha noen gravstein.

Hva sover du i?
Senga?

Fortell en vits.
Hørt den om trønderen, bergenseren og presten som gikk inn i en bar?
.
.
.
Det har faktisk ikke jeg heller... Men det burde da bli noe morsomt av det!

Hva var yndlingsbarne-tv-en din?
Jeg kan ikke huske at jeg hadde noen favoritt.

Når er du på ditt peneste?
I mørket.

Hvilken tekstmelding sletter du aldri?
Jeg sletter alle tekstmeldinger før eller senere. Det er jo ikke plass til så mange på telefonen min.

Hvilket skjønnhetsprodukt klarer du deg ikke uten?
Skjønnhetsprodukter virker kke for meg, så jeg greier meg like bra uten. Hudpleieprodukter er en annen historie!

Når fikk du sist ordentlig fysisk vondt?
Akkurat nå. Det høyre kneet mitt er visst litt eldre enn resten av meg.

Hvilket pålegg er du?
Senep. Ikke akkurat pålegg, kanskje, men noe med skarp smak som bare er for mye i store doser.

3 Comments:

At desember 08, 2006 6:11 a.m., Anonymous Anonym said...

Se så - sent, men godt!

Men - hvor er flickr'n din? Jeg hadde planer om å ikke bare lese litt i bloggen din, men også kose meg med noen av bildene dine!

 
At desember 08, 2006 5:30 p.m., Blogger EarlGrey said...

Steinbukk og Vannmann på hver side er en sterk mix! Synes det står bra til deg, slik jeg "kjenner" deg via bloggen i alle fall.

"I do.." er et begrep med temmelig vidtrekkende konsekvenser, men det virket kanskje lurt der og da?

Når det gjelder den vitsen, så har jeg ikke hørt den jeg heller, men ut fra castingen kan jeg bare ønske presten lykke til..han kan komme til å trenge det!

Og det er ikke bare Delirium som savner bildene dine - kan de vennligst dukke opp igjen? Jeg vil også kose.. Pliiiiiz!

 
At desember 08, 2006 8:10 p.m., Blogger Marina said...

"I do" er ikke lurt å si. Jeg har alltid visst det.

Flickr-linken forsvant da jeg renoverte endel ting i bloggen min. Ikke at det gjorde mye nytte, ettersom jeg ikke greide å få ferdig malen slik jeg vil ha den, men jeg kan vel i det minste legge inn den linken igjen...
Så kanksje får jeg tid til resten i jula. Eller på mandag.

 

Legg inn en kommentar

<< Home