torsdag, september 28, 2006

Naturstridige fenomener

Ja, jeg vet det er en stund siden jeg har skrevet noe her. Det skyldes ganske enkelt at jeg iblant bare blir målløs.
Nei, faktisk ikke. Det skyldes at jeg er lat og jeg har ingenting å skrive om. Hvis noen vil bli målløse eller få seg en god latter, kan de derimot ta en titt på denne fine pulten...

De som ikke syntes det var naturstridig nok at sosialklientene skal opp om morran, kan nå altså bryne seg på at nerdene skal komme seg i form. Skremmende tanke!
Og hva blir vel det neste? At drosjesjåførene skal stoppe på rødt lys? Eller at politikerne skal tenke før de snakker?

2 Comments:

At oktober 10, 2006 8:18 a.m., Blogger Britt M. said...

Hadde de kalt den noe annet en geek-a-cyckle hadde jeg kanskje vurdert det. Du skal ikke se bort fra at det blir en hit hvis Ikea plukker den opp og avnerdifiserer den...

 
At oktober 10, 2006 3:59 p.m., Blogger Marina said...

Tja, navnet er jo litt dumt, det er det ingen tvil om.
Selv tviler jeg på at noen får til å surfe på internett eller jobbe mens de tråkker på pedalene. Jeg tror den pedaldrevne TV-en var mye mer realistisk. Og den måtte en tråkke i vei på for å kunne se på TV!

 

Legg inn en kommentar

<< Home