onsdag, juni 21, 2006

Meme-monsteret slår til igjen!

Dagens Næringsliv: Hvilke bøker har du på nattbordet akkurat nå, og hva vil du si om dem?
Har ikke nattbord, men hvis jeg hadde ett ville det vært fullt av ymse lesestoff som gamle detektivromaner (tenk Dorothy Sayers og Agatha Christie), diverse datarelaterte bøker, en samling haiku, en bruksanvisning for et eller annet, en eller annen datarelatert bok som blir brukt som oppslagsverk og derfor ikke kan settes tilbake i bokhyllen noensinne, og en eller annen bok om noe historisk eller vitenskapelig som folk flest aldri har hørt om. Hva jeg vil si om disse bøkene er jeg ikke helt sikker på, men de betyr sikkert at jeg lider av lese-ADHD.

TV3: Hvilken gjenstand ville du hatt med deg til Robinson-øya?
Verktøykassa. Så kan jeg sabotere alle de irriterende TV-kameraene og bygge meg en flåte for å komme meg bort fra galskapen.

Dagbla: Hvilket dyr føler du deg som?
En katt. Jeg vil sove litt mer og jeg har lyst på sushi.

Sporten: Hva føler du nå?
En sterk trang til å sove. Og spise sushi. Men ikke samtidig.

Dagbla: Hvis himmelen fantes, hva ville du likt at Gud sa i det du ankom?
"Velkommen!" ville selvsagt vært hyggelig å høre?

VG: Hvordan ser din drømmeforside av VG ut?
Jeg leser aldri VG, så det spiller ingen rolle for meg. Harryene kan vel selv bestemme hva de vil lese?

Hvor vil du helst dra, og hvilken kjent person ville du hatt med deg dit?
Til stranden. Det er en litt unnvikende måte å si "langt borte fra Iowa" på. Jeg har inget ønske om å ta med noen som er særlig godt kjent utenfor SuperMarinas univers, så det er liten vits i å nevne navn.

Hvor var du da Brå brakk staven? (Er du for ung: Hvor var du da Lady Di døde?)
Brå: På skolen, hvis jeg ikke husker feil. Lady Di: Kan ikke huske, men jeg var hos svigers da de fortalte om det på nyhetene.

Friends: Hvem ville du hatt på lista di over fem personer du får lov til å kose med uten at dama/typen din kaller det utroskap?
Ettersom jeg verken har dame eller type spiller det vel ingen rolle? Så lenge de er over 18 er de lovlig vilt...

Big Brother: Ta alderen på den eldste du har ligget med. Trekk fra alderen på den yngste. Gang svaret med antall partnere du har hatt. (Eksempler: 66 år - 16 år = 50*2 partnere=100, 17 år - 16 år=1*100 partnere=også 100). Hva er tallet ditt?
Tja... Skal jeg bruke aldered deres nå, eller da? Og jeg kutter ikke akkurat et hakk i sengestolpen for hver erobring, så jeg tror nok jeg må melde pass for jeg kan ikke regne dette ut helt nøyaktig...

Hva er meningen med livet?
Den som har flest dingser vinner!
Eh... Jeg vet ikke akkurat, jeg.

Magasinet: De første ordene. Kanskje de viktigste. Hvorfor ble det akkurat slik (Bruk en bok, en handleliste, forrige bloggpost eller noe annet du har skrevet).
[må nok komme tilbake med noe fornuftig når jeg finner det]


Og nei, jeg tagger ingen. Tagging er jo vandalisme!