onsdag, mai 17, 2006

Hurra! Hurra!

Endelig har jeg funnet en måte å fylle opp bloggen min med dill uten å måtte skrive! Ettersom jeg ikke kan tenke på noe å skrive om for tiden er dette sannelig nyttig. Ting jeg har gjort (og innrømmer at jeg har gjort), eller lyver om å ha gjort, er mørkere enn ting jeg ikke har gjort eller ikke vil innrømme å ha gjort:

1. Gått på kino alene.
2. Drukket deg full alene. (Drukket alene, ja, men før jeg ble full fikk jeg enten alltid selskap eller tok til vettes og satte korken i.)
3. Hatt sex med mer enn en person samtidig. (Hvor mange ville blitt sjokkert om jeg sa ja? Kan jeg i det hele tatt sjokkere noen mere?)
4. Kræsjet en bil.
5. Hatt en kjæreste i mer enn to år.
6. Pusset opp en leilighet. (Hus, ja, leilighet, nei.)
7. Betalt tv-lisens.
8. Fridd eller blitt fridd til.
9. Tatt en hiv-test.
10. Skaffet deg en piercing.
11. Blitt arrestert. (Det blir jo nesten alle her borte, iallefall alle som har "feil" hudfarge og/eller tilhører "feil" sosiale gruppe.)
12. Hatt minst èn one-night stand.
13. Sunget karaoke på offentlig sted.
14. Lært deg førstehjelp. (Ikke at det gjorde stort inntrykk, men jeg har fullført minst to førstehjelpskurs.)
15. Lært å stryke en skjorte. (Nei, men jeg har strøket en del.)
16. Laget en festmiddag for mer enn 10 personer.
17. Laget en romantisk middag for to. (spist en romatisk middag for to, derimot... Men kanskje jeg ikke burde spise så mye på en gang?)
18. Holdt en tale for mer enn 30 personer.
19. Kjøpt din egen dobbeltseng.
20. Gitt penger til et veldedig formål.
21. Gått på bar med foreldrene dine.
22. Vært forlover i noens bryllup.
23. Hoppet i fallskjerm.
24. Skutt med luftgevær. (Jeg har skutt med vanlig gevær også. Og pil og bue. Og pisol. Og maskingevær. Og diverse andre skytevåpen.)
25. Vært på homsebar.
26. Melket en ekte ku. (Falske kuer trenger ikke melkes)
27. Skaffet deg et kredittkort.
28. Hatt sex i et fly. (Faktisk, ja, men altså ikke på dassen.)
29. Svømt med delfiner.
30. Vært i slåsskamp for å forsvare noen.
31. Vunnet penger.
32. Hoppet i strikk.
33. Dyrket og spist egne grønnsaker eller urter.
34. Skiftet bleier på en baby.
35. Blitt full på champagne.
36. Hatt matkrig.
37. Invitert en vilt fremmed med på date.
38. Kopiert rumpa di på en kopimaskin.
39. Bedt om unnskyldning- og ment det.
40. Scoret mål.
41. Følt deg 100% lykkelig. (100%? Hvordan kan en vite at en er 100% lykkelig og ikke bare 97% lykkelig? Hva er forskjellen?)
42. Skaffet deg en tatovering.
43. Kjørt motorsykkel.
44. Stjålet et gateskilt. (Aldri i verden om jeg innrømmer denslags! Det er jo straffbart her borte.)
45. Gått måneskinnstur på stranden. (Sikkert også straffbart her borte, men jeg gjorde det uansett. Og jeg angrer ikke i det hele tatt!)
46. Hatt kjærlighetssorg i over en uke.
47. Holdt sengen i en hel dag uten å være syk.
48. Brukket et ben i kroppen.
49. Kysset i regnet.
50. Blitt dumpet over telefonen.
51. Lakkert en bil.
52. Blitt avbildet i en avis.
53. Vært med i en film.
54. Gått uinvitert på fest.
55. Hatt sex på jobben.
56. Bakt kake fra bunnen av.
57. Ligget i narkose.
58. Fått blomster helt uten grunn.
59. Onanert på offentlig sted.
60. Strikket en sokk.
61. Opptrådt på en scene.
62. Spist blekksprut.
63. Hatt sex med noen fra et annet land. (Jeg var tilogmed gift med noen fra et annet land)
64. Kjøpt egen leilighet/eget hus.
65. Danset naken hjemme i stua.
66. Sett Kongen i det virkelige liv.
67. Vært jordbærplukker.
68. Sydd noen sting på kroppen.
69. Knust noens hjerte.
70. Fått sparken fra jobben.

6 Comments:

At mai 18, 2006 4:31 a.m., Anonymous Anonym said...

28 hjelpes vel på når man har jobbet med fly?

Jeg på min side har flere ganger lurt på hvordan man får plass til to mennesker som skal være i en eller annen form for bevegelse inne på flytoalettene. Lurer på om flyvertinnene ofte må hjelpe folk ut derfra som har satt seg fast?

 
At mai 18, 2006 9:15 a.m., Blogger Marina said...

Det ville ikke forbause meg!
Jeg har hørt at de på typiske ferieflygninger ofte må be folk om å gi opp og komme ut så andre kan gå på do. Hvis noen er der inne for lenge vil de faktisk åpne døren for å sjekke om noen har fått et illebefinnende. Stønning kan vel også få flyvertinner til å tro at de kanskje må til med førtehjelpen?

Hemmeligheten er selvsagt å ta med seg kjæresten på et fraktfly over Stillehavet midt på natta. Ingen flyvertinner, og ikke mye annet å gjøre...

 
At mai 18, 2006 2:04 p.m., Blogger Nissemann said...

59: Hva menes med offentlig sted? Takk for info, føler nesten at jeg kjenner deg allerede...

 
At mai 18, 2006 2:30 p.m., Blogger Marina said...

Ikke helt sikker på den definisjonen, men jeg går ut i fra at en offentlig park (også under buskene), gymsalen på skolen, en restaurant (mulig unntatt toalettet), en kinosal, supermarkedet eller lobbyen på rådhuset teller.

Steder som ikke teller er vel stort sett innenfor veggene på private hjem, og muligens også offentlige toaletter.

 
At mai 19, 2006 11:56 a.m., Blogger Nissemann said...

Det var bare det med offentlige toaletter jeg lurte på... Enig i at de er litt i grenseland, siden det heter "et privat ærend".

 
At mai 19, 2006 1:59 p.m., Blogger Marina said...

Jeg vil si at offentlige toaletter ikke er offentlige steder, såfremt de har vegger og dører.
Men det er jo fremdeles en risiko for å bli oppdaget av vilt fremmede hvis lydnivået blir for høyt.

 

Legg inn en kommentar

<< Home