onsdag, april 12, 2006

Veldig interessant!

Fem tilfeldige og helt sikkert meningsløse fakta om Marina:

1: Alle regnjakkene mine (jeg har 3) er orange.
2: Lyder fra flyplasser eller skytebaner plager meg ikke. Men lyden av mobiltelefoner går på nervene mine selv om det er min egen og jeg gjerne vil snakke med personen som ringer.
3: Jeg lyver om alderen min fordi ingen vil tro meg når jeg sier sannheten.
4: Da jeg var liten ville jeg bli sivilingeniør.
5: Jeg har en gummirotte på en av dataskjermene på jobben. Det vil si, mesteparten av tiden. Iblant er den ute på "oppdrag". Hemmelige oppdrag, selvsagt.

This completely useless information brought to you at the request of Delirium!

3 Comments:

At april 12, 2006 4:35 p.m., Anonymous Anonym said...

"gummirotte" ??

 
At april 13, 2006 9:29 a.m., Blogger Marina said...

Nettopp. Den kommer fra en leketøysbutikk, så den er vel egentlig en lekerotte?

 
At april 21, 2006 6:33 p.m., Anonymous Anonym said...

Naar det gjelder aa lyve paa alderen skjoenner jeg deg godt, maa gjoere det hele tiden da folk omtrent ramler av stolen hvis jeg forteller min virkelige alder.... jaggu er det slitsomt aa ha arvet noen gode gener - hihi

 

Legg inn en kommentar

<< Home